Nekad lulle135. | Ban Överklagan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lulle135.

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199234508974/

Ditt Hex-ID: steam:11000014bf368ae

Vad är din discord tagg? lulle135#5759

Vem var det som bannade dig? jag tror elias moden king är han jag är blaklistad från unive

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: e256aacd02ea143f55e4e6eb79d529e2.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag hade en mod meny den heter eulen jag använde den på malaka x lexty ´lall jag ville inget illa och kommer aldrig göra om det i mit liv då det är barnsligt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag väntade på att unive skulle funka sen sa elias att jag skulle hoppa support då fick jag veta att jag blev av med min aroller och bannad från fivem, servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte felaktigt av han då jag aldrig skulle modat på servern malaka lexty lall jag ber om ursäkt men han som ficka bilderna på de han är då en rasist och ville att jag skulle modda och skicka den till han men gjorde det ej tog en dump av malaka lexty lall med tog bort den dräkt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej har inga jag kommer ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte ha mod meny jag skulle aldrig köpt den jag skulle ba spelat på unive som vanligt jag kunde vart en vanlig person och inte moddat på malaka lexty lall

Har du lärt dig någonting efter din ban? jaja det har jag att man inte ska modda på nån server att inte ens köpa en
Om vi unbannar dig, kommer du göra saker och ting annorlunda då? Berätta hur du kommer göra annorlunda isåfall.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej ja 100% jag är ej bannad ig så kan ej vissa bild

Vill att du väntar lite innan du gör en överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka