- Meddelanden
- 56
- Reaction score
- 3
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199790653910/home
Ditt Hex-ID: steam:11000016d1981d6
Vad Àr din discord tagg? lulle
Vem var det som bannade dig? Först var det Anticheat o nu har jag nÄgon Klacksko Ban.
Bild pÄ banmeddelande:
Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? Felaktig ban.
BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Felaktig ban.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban.
Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. Felaktig ban.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Felaktig ban.
Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Felaktig ban.
Har du lÀst vÄra regler? Ja
FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? Jag vill att Philip tar denna eftersom min förre detta överklagan fick nekad av en annan grabb som inte Àr Philip och jag har inte gjort nÄgot sÄ vet ej varför han nekar.
Ditt Hex-ID: steam:11000016d1981d6
Vad Àr din discord tagg? lulle
Vem var det som bannade dig? Först var det Anticheat o nu har jag nÄgon Klacksko Ban.
Bild pÄ banmeddelande:

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? Felaktig ban.
BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Felaktig ban.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban.
Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. Felaktig ban.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Felaktig ban.
Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Felaktig ban.
Har du lÀst vÄra regler? Ja
FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? Jag vill att Philip tar denna eftersom min förre detta överklagan fick nekad av en annan grabb som inte Àr Philip och jag har inte gjort nÄgot sÄ vet ej varför han nekar.