Nekad Luke12 | Medlem ansökning [Marr4n]

• Trådskapare Trådskapare Luke12
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

L

Luke12

Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199069419202/

Vad är ditt namn i verkligheten? Luke

Vad är ditt discord namn? Znaxe#7201

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 1999

Berätta om din karaktär. Bert växte upp i ett hus utan mamma som dog i en bil krasch och trivdes bra med sin pappa i alla fall. Bert hade bara ett få tal vänner men dessa vänner var riktiga vänner som stod upp för honom i vått och torrt. Bert var en känslosam person och pratade väldigt mycket om sina känslor för både sina kompisar men också för sin pappa. Bert har alltid haft ett intresse för fotboll. Han började spela fotboll när han var 3 år gammal och fortsatte med det ända tills han blev rejält skadad. Bert spelade match mot deras ärkerivaler och som alltid så började Bert på planen och hade Göran bredvid sig på mittbackslinjen. Det gick jättebra och ledde tills 56 minuten och då kom motståndarens snabbaste spelare och skulle dribbla av Bert men Bert var som alltid för bra så han läste spelaren och tog bollen ifrån honom men då kom spelaren bakom honom och glidtacklade Bert på knäet som han redan hade haft ont i sedan långt tillbaka. Bert var helt förkrossad och kunde inte spela sedan dess. Så Bert hittade ett nytt intresse för Gaming. Han spelar olika spel men det roligaste av dom alla är såklart FiveM. Han har testat många servar men den bästa med bäst kvalité, fantastiska spelare och äkta rollspel är så klart Unive.

//Bert

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bidra till en bättre server och till bättre RP. Jag vill också hjälpa till med serverns drivande framåt och till att alla ska kunna få hjälp när dom behöver.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en fantastisk server med många pålitliga spelare och ett jättebra RP vilket har lett till att alla mina vänner också spelar dör.

Hur hittade du Unive? Jag sökte på swe och såg att Unive var högt upp med många spelare. Mina vänner har också snackat om unive så testade det och älskade det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med RP:n är att bli omtyckt av andra spelare är den personen som ställer upp för andra och känna dom flest spelarna på servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som sagt att ställa upp för andra, omtyckt och känna dom flesta.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag har testat olika servers men har inte fastnat för dom för de flesta lallar och RP:ar inte seriöst men det tycker jag dom gör på Unive.

Tillbaka