Nekad Lukas152 | Ansökan till Servervakt (hagge)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,151
Reaction score
51
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Ange ditt födelsedatum 24 Maj 2009

Vad heter du på discord? Tjena #4082

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Varje vecka jag är hos min mamma mellan 10.00 till 05.00 nu under sommarlovet

Hur länge har du spelat på Unive? Typ en månad

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle bli jätte glad för behöver det till mitt jobb för jobbar som sjuk vården och kanske ska bli snut för om jag slår någon med min batong för de dör ju så skulle behöva ha det för vill förbättra servern och för att det är drygt när man ser folk göra fel så kan man inte göra något det är drygt så vill bli det har mycket fritid så skulle bli glad om jag blir det

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För det är många lallare och vill förbättra det och behöver det för jobbar inom sjuk vården så skulle behöva det men kommer bli skit glad om jag blir det för vill kicka/svbanna de som gör fel för för de ska inte vara kvar på servern många som gör fel
Och vill bli det för man kan inte göra något åt det och det är jätte drygt för folk gör så mycket fel så vill göra något åt det

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jo för jag kommer hjälpa er med att banna de som gör fel och för att jag vill hjälpa servern för ibland är det kaos och för vill börja streama ifall de streamsnipar mig eller något men vill hjälpa er med att förbättra server för det finns många lallare och vill förbättra det men aa hoppas jag blir det