Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas
Vad heter du på discord? LukasTheK1ng#5252
Ange ditt födelsedatum 8 September 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Det funkar ej för mig men det är ganska många när jag var ny på servern vad jag mins sen några nu
Hur länge har du varit medlem på Unive? I några dagar men jag har varit medlem tidigare
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kommer inte ihåg då bantotal ej funkar
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Ja en servervakt har uppgifterna att underlätta arbetet för staffsen som tex kick eller sv banna personer som gör fel inom rpen om en person gör regelbrott och det är mindre kan servervakterna ta det ist
Varför vill du bli servervakt på servern? Ja jag vill just bli server vakt på servern för att jag kan utveckla samt bidra mycket till rpen jag kan utveckla så det blir bra rpare som kan göra servern bättre sen har jag varit serversakt innan och jag vill bli det igen för att kunna bidra igen
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ja koruption och abuse är att man misbrukar sina perms som om jag vet att jag ska vara död fast jag gör /Revive bara för att kunna slipa scenariot det är ett exempel
Vad heter du på discord? LukasTheK1ng#5252
Ange ditt födelsedatum 8 September 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Det funkar ej för mig men det är ganska många när jag var ny på servern vad jag mins sen några nu
Hur länge har du varit medlem på Unive? I några dagar men jag har varit medlem tidigare
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kommer inte ihåg då bantotal ej funkar
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Ja en servervakt har uppgifterna att underlätta arbetet för staffsen som tex kick eller sv banna personer som gör fel inom rpen om en person gör regelbrott och det är mindre kan servervakterna ta det ist
Varför vill du bli servervakt på servern? Ja jag vill just bli server vakt på servern för att jag kan utveckla samt bidra mycket till rpen jag kan utveckla så det blir bra rpare som kan göra servern bättre sen har jag varit serversakt innan och jag vill bli det igen för att kunna bidra igen
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ja koruption och abuse är att man misbrukar sina perms som om jag vet att jag ska vara död fast jag gör /Revive bara för att kunna slipa scenariot det är ett exempel