Nekad Lukas Törnskren | Medlem ansökning [Only ollethetrrier]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas Törnskren

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198400602293/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? tuff#0039

Vad är ditt födelsedatum? 31 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Lars-Erik erik är en man i 50 års åldern som på fritiden äger en liten fotbollsförening. Just nu jobbar Lars-Erik på postnord men hans drömjobb är att jobba på mekonomen. Lars är uppvuxen i ett litet vitt hus utanför samhället Ullared och i hans ungdom hade han inte så många vänner att vara med vilket ledde till att Lars blev ensam och hängde i sitt garage med sin pappa. Det var därifrån Lars fick sitt motorintresse då han fick hjälpa till mycket med hans pappas bilar. I 30 års åldern startade Lars-Erik en liten fotbollsförening som heter Torup/Rydö FF tillsammans med sin bror.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? I staden finns det inte så många taxichaufförer vilket jag gärna hade kunnat tänka mig att jobba som. Sen tycker jag det är sjukt kul med rp för att man får fördjupa sig i sin karaktär och den blir mycket bättre om man är medlem för då kan man få mer avancerade jobb och mer inflytande i servern. Jag vill utveckla min rp så därför vill jag bli medlem samt att jag kommer vara online majoriteten av dagarna i veckan.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att vara intresserad av Unive är att det finns oehört många seriösa spelare som är online ofta och detta gör att det blir roligare att spela på unive. Därför vill jag bli Medlem så att jag kan få tillgång till fler jobb och kunna tjäna mer pengar, samt kunna känna att jag har en större roll i staden.

Hur hittade du Unive? Från olika youtube videos och har även som kör på unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Syftet/målen med rollspel för mig är att jag ska kunna bygga en karaktär i ett spel som man bestämmer dialekt och spelide för att både kunna ha roligt i spelet och ta sig fram och tjäna pengar. Din karaktär ska byggas upp i en stad som du aldrig innan har varit i och du känner ingen där.
Du ska enligt mig på ett så seriöst sätt som möjligt skapa kontakter inom de kretsar som du själv tycker din karaktär passar bäst i. Alltså om du har en kriminell karaktär så ska du ej gå och bli polis utan då ska du kanske gå och försöka skaffa dig lite kontakter i den kriminella verksamheten.
Sedan tycker jag att man ska ta sitt jobb seriöst och hjälpa till så att arbetet fungerar bra.
Men du ska såklart också försöka skaffa dig vänner i spelet också vilket du kan göra genom jobb, bilträffar eller liknande.
Alltså, syftet med rollspel för mig är att du ska kunna bygga en karaktär inom en bransch där du kan skaffa dig vänner och börja umgås med folk som du kanske aldrig tidigare har spelat med och sedan bygga dina kunskaper samt din karaktär på ett positivt sätt samt att ha kul och bidra till god stämning på servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som sagt att ha kul på servern samt att försöka bidra till så bra stämning i staden som möjligt. Jag vill även förbättra mitt rpande då det kan vara en fördel att vara medlem och att skaffa nya vänner att spela med.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top