Nekad LudwigTheHusky | Whitelist ansökning[Razmuu]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Henke

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
36
Användarnamn: LudwigTheHusky

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198846588030/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Vad är ditt discord namn? Judge cat#0433

Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jan olsson och har ända sen han varit liten älskat brandmän och snabba bilar, Jan är 21 år och bor i ett litet hus i Multistaden. Han älskar datorer och spelar ofta tevespel på sin fritid. Jan vet även mycket om att reparera datorer och kan jättemycken inom IT.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill gärna bli whitelistad för att jag vill fixa ett jobb i Multistaden, jag tänkte ansöka för ett jobb men insåg att jag var tvungen att bli whitelistad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på denna server för att det är Sveriges största och man kräver whitelist för att få jobb.

Hur många timmar har du på FiveM? 11 timmar och 30 minuter.

Hur hittade du Multistaden? Min kompis har spelat jättemycket FiveM och rekommenderade denna server till mig.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja, jag har blivit bannad för OOC 2 gånger innan på denna server men jag har lärt mig min läxa.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka