Nekad LudwigTheHusky | Chef-jobb ansökan [Oppa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Henke

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
36
Användarnamn: LudwigTheHusky

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas-chef

Vad heter du IRL? Jag heter Ludwig IRL.

Hur gammal är du? 13 och snart 14 i Januari.

Hur många timmar har du på Fivem? 89 timmar men fler på mitt äldre konto.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på Securitas då jag nästan aldrig ser folk aktiva på jobbet, jag brinner för att bygga upp ett bra och snällt team som vet hur arbetet fungerar och som ska ha rätt utbildning. Just nu tycker jag Securitas är väldigt inaktivt och jag tycker jag passar som chef på jobbet på grund av min personlighet. Jag anser mig själv vara en snäll, sträng och lugn person. Jag kan även behålla lugnet vid kaosiga situationer och inte bli arg direkt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har arbetat på Securitas innan som vakt och jag har även arbetat hos Polisen innan så jag kan allt inom radiodisciplin osv. Jag har även varit chef hos taxibolaget så jag vet hur chefsjobben fungerar och hur man ska vara en bra chef.

Berskiv din karaktär? Jan är 21 år och har växt upp i Multistaden, medans han växte upp så älskade han polisen, räddningstjänsten och snabba bilar. När han blev äldre så började han inse att han ville bli mekaniker, men efter ha jobbat på Falck någraa dagar så ändrade han sig och blev polis, polisen var heller inget passande för Jan så han valde att försöka att bli chef på Securitas då han tyckte att han passade för att han hade mycket erfarenthet då han arbetade hos Polisen innan.

Hur ofta kommer du vara inne? Mån-Tor: 15:00-21:00
Fre: 15:00-23:00
Lör: 11:00-23:00
Sön: 11:00-21:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nope!

Har du läst våra Regler? Yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka