Accepterad ludvig13 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ludvig13

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? ludvig

Vad är ditt discord namn? kungen5602

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: kalle oboy : 2000-09-08

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Han är omtänkssam, rolig, glad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han kommer börja som laglig medborgare i staden och jobba som skattjägare förmodligen och försöka skaffa några fräna bilar o lite kontakter, efter han har gjort det och skaffat något bra jobb så kommer han in i det kriminella livet lite mer och kanske håller på lite med droger o så, När han har gjort det ett tag försöker han starta ett eget företag och lever därefter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social rp, rolig rp, och seriös rp. Jag skapar också roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Tillexempel om jag kan vinna ett scenario jättelätt så ska jag inte göra det varje gång bara därför utan jag kan spela för motpartens vinst någonm gång o låta andra vinna så alla vinner eller vad man ska säga o inte bara jag

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det är några gånger tillexempel så blev jag banad 1 gång för fusk men jag har ALDRIG använt det igen sen den gången och jag ångrade mig sjukt mycket men jag spelade då inte med det utan hade på det runt 10 sekunder för o se bara men jag har o kommer inte göra något sådant igen efter det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, tillexempel social rp: innebär tillexempel om mitt gäng är i krig så måste vi inte bara åka o skjuta vi kan också försöka fixa det på andra sätt som möten osv, fearrp, om någon riktar vapen på mig ska jag inte börja slå honom eller ta upp mitt vapen utan jag ska göra som den personen säger åt mig.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka