Nekad ludvig13 | Medlem ansökning [Toro 521]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ludvig13

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? wint

Vad är ditt födelsedatum? 29 December 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter kalle svensson han är 25 år gammal han hade en bra uppväxt med rika föreldrar och den snällaste familjen, han var ganska ensam men hade sina syskon att leka med när han inte var på skolan. Oftast brukade han leka med sin endaste vän på skolan som heter edvin, det är kalles enda kompis, kalle är rädd för att förlora edvin då men det behövde han inte oroa sig för. Eftersom det skulle han alldrig göra, kalle gick ut skolan han hade fortfarande bara 1 vän det var dags att söka gymnasium kalle visste exakt vad han ville gå eftersom det är hans största intresse, fotboll har han spelat sedan han var 7 år gammal och nu vill han ta det till nästa nivå, han gick fotbollsgymnasie men passade inte riktigt in då han var mycket bättre en de andra i laget. 1 Dag så skulle de ha en match då var kalle 18 år gammal, han spelade bättre än alla andra på fotbollsplanen och då kom någon fram till honom och sa att han kunde börja spela med psg och få spela med bättre folk och utvecklas mer, kalle sa ja till det och satte sig på flygplanet 1 vecka efter, han har nu spelat i psg i 5 år och är 23 år, han fortsätter spela 1 år till men han skadar ryggen och doktorn säger att han inte kommer kunna spela fortboll igen. Kalle blir självklart ledsen och börjar snabbt att leta efter något annat att göra. han tänker ett tag och kommer på att man kan bli rallyförare, nu har det gått 1 år sedan dess och han är 25 år gammal och köra rally på fritiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social rp suntförnuft och bra scenarion då jag har spelat på flertals servers i något år nu.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att båda parterna i ett scenario kan vinna och att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part. Det handlar om att inte bara spela för att vinna utan också göra det roligt för motparten och ge dem en chans i rollspel

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag, ooc betyder att man prata om saker som är ooc (out of character) tillexempel säga att jag har en ny dator så jag laggar inte längre.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Svar ja- jag har mycket erfarenhet inom rollspel då jag kört rp i nästan 3 år snart och utvecklas inom det hela tiden

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill verkligen klara detta och spela på unive då jag tycker det är bra/rolig rp.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka