Nekad Ludvig vural | Ban överklagan (Johanzzon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ceon

Aktiv Medlem
Meddelanden
352
Reaction score
172
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199203688466

Ditt Hex-ID: 76561199203688466

Vad är din discord tagg? Legendkingen#5019

Vem var det som bannade dig? Lenny rakblad

Hur lång tid var din ban? 1 dag 23 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? nej, det står bara återstår 1 dag 23 timmar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Lenny rakblad påstod att det var jag som gjorde så hans mopped började rycka det tror jag det beror på!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid saras bil ställe så råkade jag håppa på han och hans mopped inget hände 30 sek senare så kommer han till mig och säger att den inte går att starta och skyler det på mig så frågar han om jag kan swisha men jag har ingen mobil så sa jag exakt till han vad som stod när jag försökte ta upp min mobil. då sa han tur för dig 10 sek senare så blir jag avstängd

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det var en felaktig ban för jag försökte bara gå in i saras när jag råkade gå in i hans mopped så han på stod att det var jag som gjorde så att den började rycka.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej jag har inte blivit bannad förut detta är min första gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget jag kan tänka på för det vart bara en olyckshändelse inget jag gjorde med flit!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej för jag har inga tidigare bans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, det förstår jag sjävklart!

Tillbaka