Nekad Luddeolsson | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luddeolsson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludde Olsson

Vad är ditt discord namn? Huggeeeeeee#8325

Vad är ditt födelsedatum? 30 Oktober 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Berra Berra 53 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? ödmjuk, Go Göteborgare och Rolig prick

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Minb karaktär är en 53 årig man från göteborg. Han älskar blåvitt och älskar att dricka bärs med polarna samt bara ha det gött. På fritiden brukar han jobba men han har tyvärr hmanat i detr kriminella livet. Han försöker komma där ifrån och gör det på med bästa färmågan. Han är född och uppvuxen i göteborg. Berra Berra farmtidsplaner är att bli rik ha kul och bara må bra. Det hade varit kuyl att bli en chef för ett förertag eller liknande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med så bra rp jag bara kan och jag kommer bidra med att göra mitt bästa för att alla situationer ska bli så realistiska som möjligt vilket gör att det blir roligare att rpa

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att om man hamnar i ett scenario så ska man spela det så att det gynnar motparten. Exempel kan vara om man rånat en butik och polisen kommer då kan man inte bara springa därifrån utan man får spela med och spela som att polisen i det fallet kommer att vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har aldrig brutit mot reglerna inom five m vad jag minns mén jag har fått en ban någon gång på grund av att jag kanske råkat göra något o relaistikt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Det finns combat logging där man loggar ut ur en situatuion saom man inbte vill vara i för att slippa den. Sen finns det både RDM och VDM och det finns fler som copbait där man försöker få tag i polisen för att till exempel lalla med dom.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget speciellt men jag hgar spelat på unive för några år sedan och då var jag en karaktär med mycket pengar och jagf vara vd på ett bilföretag dom har bytt namn på det nu med det är bilföretaget som låg vid statshuset, sen har jag också vart krim på servern. innan. Men tänkte nu att jag inte har klört på typ 3 år så ville börja igen

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning:
Inte kompletterat i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka