Accepterad Luddee | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luddee

Icke Medlem
Meddelanden
177
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198983906069/

Ditt Hex-ID: 11000013d038315

Vad är din discord tagg? luddeking1

Vem var det som bannade dig? LiamRebbel (Eller bannade min kompis)

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-25 114040.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har blivit bannad för precis samma sak som min vän, Han blev bannad för 2 dgr sen för de som står på bannen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad för precis samma sak som hann märkte jag igår kväll och jag fattar inte, förr jag har inte gjort de utan de har buggats på nåt sätt så jag har fått exakt samma ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig, Bugg.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? .

Har du lärt dig någonting efter din ban? .

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Förstår

Jag har snackat med folk i support och de har sagt att jag måste kontakta ledningen för att de är nån bugg. Min vän heter "aran G" på forumet.

Hjälp mig jag ber pallar inte vänta ut hans ban, samt måste jag va inne på servern 7/10 dgr annars blir jag av med mina roller.

Senast ändrad:
Pröva gå in nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka