Nekad Ludde_2010__38286 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
61
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198207458968/

Ditt Hex-ID: steam:11000010ebbde98

Vad är din discord tagg? ludde_01

Vem var det som bannade dig? v8an

Bild på banmeddelande: v8an ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? tror han valde att banna mig för att det såg ut som att jag körde in i ens bil med vilja men jag kollade bakot när jag råkade svänga in i han för att det var en skottlosning då kollade jag bakom mig för att dom sköt där sen hoppade en grabb ut fram för mig precis så hinner jag reagera och råka pitta han men det var inte meningen men v8an bannade mig ändå men kmr inte lägga mig i hans beslut jag förstår vad jag har gjort för fel och det ska inte hända igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var en skottlossning vid stora scenen men då när jag kör ner så börjas det skjutas bakom mig och på berget så jag kollar bakot sen hoppar det ut en bil fram för mig så jag råkar köra in i han och det var ds

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var både ja och nej men mest rätt för att på deras klipp så ser det ut som att jag kör in i dom med mening och jag förstår att han har valt att banna mig för jag hade inget klipp som kunde bevisa att jag råkade kör in i dom

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för shoot on sight men det va konstigtför att dom hade pittat och jagat oss hur länge som helst

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte kört in i han men jag kollad bakot men har lärt mig att inte kolla bak o skottlossningar för då kan det komma något fram för mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte kolla bakot i en skottlossning så man råka ds folk

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka