Nekad ludde699 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ludde699

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig Carlsson

Vad är ditt discord namn? lallaren699999

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2001

Berätta om din karaktär. Ludde Lundberg växte upp i den pittoreska staden Sundsvall, omgiven av de norrländska skogarna och den vackra kustlinjen. Från tidig ålder visade Ludde en passion för sport, men det var handbollen som verkligen fångade hans hjärta. Hans föräldrar, som också var sportintresserade, uppmuntrade honom att delta i olika idrotter, men det var något speciellt med handbollen som fick Ludde att lysa upp.

Under sina tidiga år i skolan blev Ludde snabbt en framstående spelare i skolans handbollslag. Han var känd för sin snabba fotarbete, starka försvarsspel och sin förmåga att läsa spelet på ett sätt som få andra kunde. Hans tränare såg potentialen i honom och började ge honom extra träningstimmar, vilket Ludde tog emot med öppna armar. Varje kväll efter skolan kunde man hitta honom på handbollsplanen, där han tränade skott, passningar och försvarstekniker.

När Ludde blev äldre, började han spela för Sundsvalls handbollsklubb. Hans engagemang och hårda arbete betalade sig, och han blev snabbt en av klubbens nyckelspelare. Han ledde sitt lag till flera segrar i regionala turneringar och blev en förebild för yngre spelare i klubben. Ludde var inte bara en skicklig spelare, utan också en lagspelare som alltid satte laget före sig själv. Hans ledarskap och positivitet på och utanför planen gjorde honom omtyckt av både lagkamrater och tränare.

Efter att ha avslutat sina gymnasiestudier, fick Ludde ett erbjudande att spela för ett större lag i en annan stad. Trots att det innebar att han skulle lämna Sundsvall, var Ludde redo att ta nästa steg i sin karriär. Han visste att detta var en möjlighet att utvecklas ännu mer som spelare och att uppfylla sin dröm om att spela på högsta nivå. Med stöd från sin familj och sina vänner, flyttade Ludde och började ett nytt kapitel i sitt liv, fast besluten att fortsätta sträva efter excellens på handbollsplanen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan lova dig att jag inte kommer bryta någon regel, och göra servern bättre och göra folk vilja spela den, kommer spela min karaktär jätte bra, och vara aktiv mycket och göra scenarios.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka vinna alla scenarion utan man kan spela så det blir kul för alla på servern.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Random deathmatch. det innebär att döda eller slå andra spelare utan att något ligger bakom. eller ntxp du hamnar i bråk med nån och det första du väljer är att slå ner spelaren istället för att prata ut det.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag är inte jätte bra men jag lär mig fort och kommer bli bra, och jag kommer göra den här rpn bättre och kommer inte bryta någon regel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt intresserad av rollspel.

Nekad
Anledning:
Du får endast göra 1 ansökan per 24h

Du får ansöka igen imorgon 17:55. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka