Nekad Ludde503 | Beslut Överklagan (realpaolo23)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luddee

Icke Medlem
Meddelanden
177
Reaction score
8
Ditt discord namn: Ludde503

Ditt Hex-ID: 11000013d038315

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim.

Vem/vilka tog beslutet? Realpaolo främst, samt hannes0berg satt i samtalet.

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag fear rp:ade och proviserade. Jag tycker absoult det inte var det, för det första ifall han riktar bakom bilen och jag har chans att åka då är det ju klart jag gör, tror dem flesta hadde gjort det. Gällande provositonen förstår jag lite men samtidigt vi hadde en konversation och han bara gick och jag ville fortsätta prata och att jag åker utanför deras gänghus är väll inte så konstigt eftersom dem är bland våra största opps. Det var fel av mig men krim varning hadde varit mer rättvisst.

Hur är beslutet felaktigt? Fear rp:n tycker jag är felaktig eftersom han killen riktitade bakifrån och jag rullade bilen och hadde chans att köra. Provikationen förstår jag mer, jag borde ha åkt därifrån när han sa det. Men jag ville som sagt fortsätta konversationen, det var min tabbe men hadde isåfall kunnat få en eller 2 krimvarningar som jag hadde tyckt varit mer rättvisst.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: detta är klippet. https://medal.tv/games/gta-v/clips/j2NB46yywxekUKMFe?invite=cr-MSx4RHYsMjAxMjMxNDc4LA

Jag är inte den som gör fel, jag har inte blivit bannad på flera veckor nu och jag har aldrig fått indraget eller blivit bannad för provationen, möjligt vis fått krim varning för fear rp för länge sedan. Jag gjorde fel nu och jag känner inte att indraget skulle göra så jag förstår mitt misstag mer. Så lös detta på ett annat sätt tillexmpel krim varning ifall det går!
Ifall du väljer att godkänna kan jag säga att det aldrig mer kommer ske.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka