- Meddelanden
- 138
- Reaction score
- 10
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199039222219/
Vad är ditt namn i verkligheten? ludvig
Vad är ditt discord namn? Ludde#2300
Vad är ditt födelsedatum? 28 Mars 2008
Berätta om din karaktär. min karraktär heter Emil och är 28år (1993-08-23) och han födes i en stad utanför unive han hade en svår uppväxt med en pappa som var kriminell och en mamma som inte var så närvarande och det gjorde att emil blev ledsen och stressad och han hade också problem med skolan när han var runt 11-14 år han var lite mobbad för han inte hade samma kläder som alla andra och inte var som alla andra han var också väldigt våldsam och har svårt att styra sina känslor. när emil var 19 år dog hans mamma men han viste ju inte så mycket om henne iallafal men han fick reda på att det var hanns pappa och hans gäng som dödat henne för dom vara arga på henne han hade sagt något till polisen eftersom dom vara kriminella och förstört en av deras leveranser. när emil var 22 ville han skaffa ett nytt liv och han träfffade en psykolog i staden unive och dom pratade i ungefär ett år och emil började känna sig bättre han sökte till att jobba med bilar men dom hade inte plats och räkningarna slutade inte komma in direckt så han var tvungen att få in pengar på någont sätt dom då föll tanken på hans pappas gäng han var deras spring pojke ett tag men blev tyvärr tagen av polisen han fick 13månader i fängelse för riga narkotika brott och han satt av tiden och sen kom han ut han hörde av sig till sin kompis erik och dom fixade hans ekonomi och han fick en bil en audirs6 2016 av han som han kör fortfarade och nu är erik och han bästa vänner.
och nu har emil ett litet intese för kriminallitet även om han satt för det men han tjänade väldigt mycket penagr under den tiden
Varför ska just du bli whitelistad? Jag har spelat på denna servern väldigt mycket sen mina kompisar sa att jag skulle spela med dem. Jag har spelat FiveM hela veckan med bara mina kompisar och bara på Unive. Jag älskar denna server för att jag har inte spelat någon annan server ens bara denna.
och jag kommer bidra med hög Rp nivå och seriöst rolleplay
jag vill också väldigt gärna bli whitlist för att jag vill kunna bilda ett gäng och bli kriminell och leva livet med pengar
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att jag ska bli whitelistad för att jag tycker denna server behöver flera inom vissa jobb. Mina kompisar och jag har bara spelat på denna servern. Jag tycker att jag ska bli whitelistad för att jag tycker denna server behöver flera inom vissa jobb. men när jag fått min whitlist kommer jag någon ansöka till kriminell för att jag tycker att det värkar spänaden och jag vill leva liver med pengar som min karaktäer emil sätt att dom kriminella gör. och jag hoppas att jag får whitlisten
Hur hittade du Unive? jag körde mycket cod innan och mina kompisar började spela på unives fivem server och dom sa ¨ska du inte testa den här serven den är as bra¨ så jag bestämde mig för att testa och idag efter två veckor har jag nästan 95 timmar på fivem
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill rollspela så mycket som möjligt på denna server med de bästa personerna och de bästa jobben. Jag vill att man ska kunna spela på servern utan att bli skjuten ( rdm ), bli påkörd ( vdm ) eller att bli failrp:ad på. Jag har blivit de några gånger.
och jag vill bidar med hög rp nivå i servnen och jag vill samtidigt ha kul med mina kompisar
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelat bara på denna servern sedan mina kompisar sa att jag skulle spela med dem och jag har ungefär 95 timmar
Vad är ditt namn i verkligheten? ludvig
Vad är ditt discord namn? Ludde#2300
Vad är ditt födelsedatum? 28 Mars 2008
Berätta om din karaktär. min karraktär heter Emil och är 28år (1993-08-23) och han födes i en stad utanför unive han hade en svår uppväxt med en pappa som var kriminell och en mamma som inte var så närvarande och det gjorde att emil blev ledsen och stressad och han hade också problem med skolan när han var runt 11-14 år han var lite mobbad för han inte hade samma kläder som alla andra och inte var som alla andra han var också väldigt våldsam och har svårt att styra sina känslor. när emil var 19 år dog hans mamma men han viste ju inte så mycket om henne iallafal men han fick reda på att det var hanns pappa och hans gäng som dödat henne för dom vara arga på henne han hade sagt något till polisen eftersom dom vara kriminella och förstört en av deras leveranser. när emil var 22 ville han skaffa ett nytt liv och han träfffade en psykolog i staden unive och dom pratade i ungefär ett år och emil började känna sig bättre han sökte till att jobba med bilar men dom hade inte plats och räkningarna slutade inte komma in direckt så han var tvungen att få in pengar på någont sätt dom då föll tanken på hans pappas gäng han var deras spring pojke ett tag men blev tyvärr tagen av polisen han fick 13månader i fängelse för riga narkotika brott och han satt av tiden och sen kom han ut han hörde av sig till sin kompis erik och dom fixade hans ekonomi och han fick en bil en audirs6 2016 av han som han kör fortfarade och nu är erik och han bästa vänner.
och nu har emil ett litet intese för kriminallitet även om han satt för det men han tjänade väldigt mycket penagr under den tiden
Varför ska just du bli whitelistad? Jag har spelat på denna servern väldigt mycket sen mina kompisar sa att jag skulle spela med dem. Jag har spelat FiveM hela veckan med bara mina kompisar och bara på Unive. Jag älskar denna server för att jag har inte spelat någon annan server ens bara denna.
och jag kommer bidra med hög Rp nivå och seriöst rolleplay
jag vill också väldigt gärna bli whitlist för att jag vill kunna bilda ett gäng och bli kriminell och leva livet med pengar
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att jag ska bli whitelistad för att jag tycker denna server behöver flera inom vissa jobb. Mina kompisar och jag har bara spelat på denna servern. Jag tycker att jag ska bli whitelistad för att jag tycker denna server behöver flera inom vissa jobb. men när jag fått min whitlist kommer jag någon ansöka till kriminell för att jag tycker att det värkar spänaden och jag vill leva liver med pengar som min karaktäer emil sätt att dom kriminella gör. och jag hoppas att jag får whitlisten
Hur hittade du Unive? jag körde mycket cod innan och mina kompisar började spela på unives fivem server och dom sa ¨ska du inte testa den här serven den är as bra¨ så jag bestämde mig för att testa och idag efter två veckor har jag nästan 95 timmar på fivem
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill rollspela så mycket som möjligt på denna server med de bästa personerna och de bästa jobben. Jag vill att man ska kunna spela på servern utan att bli skjuten ( rdm ), bli påkörd ( vdm ) eller att bli failrp:ad på. Jag har blivit de några gånger.
och jag vill bidar med hög rp nivå i servnen och jag vill samtidigt ha kul med mina kompisar
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelat bara på denna servern sedan mina kompisar sa att jag skulle spela med dem och jag har ungefär 95 timmar