Nekad Ludde-Leo | Ban Överklagan [krizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ludde-Leo

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199431292505/

Ditt Hex-ID: steam:110000157ae1659

Vad är din discord tagg? luddeleo10

Vem var det som bannade dig? Krizz

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-08 141341.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag har roller på en nerstängd server som aldrig kommer öppnas upp igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och rpade som vanligt när jag får ett medelande på dc av en grabb jag bråkat med, han skrev att han har tagit en bild på mina roller på den nerstängda servern och att han ska göra så jag får indragna roller. En stund efter det får jag ett pm av en kille som heter Krizz där det står "bara så du vet drogs din test medlem eftersom du är olojal spelare" Då försöker jag pma han tillbaka men kan inte göra det eftersom att han har blockat mig. Så jag kunde inte ens få svar av honom varför jag fick indragna rolller.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig eftersom att servern jag hade roller på är nerstängd och aldrig kommer öppna upp igen så jag anser att det är en felaktig ban. För vad spelar det för roll om jag har roller på en nerstängd server som inte går och köra på hur är jagdå en olojal medlem, jag anser att det är dåligt gjort och att jag borde få tillbaka mina roller

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blviit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte riktigt vad jag hade kunnnat göra eftersom att servern är nerstängd, men kanske ha lämnat servern eller något.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nja kanske att vara försiktg med vad för roller jag har och vart, eftersom att jag fick indragna roller för att jag hade roller på en gammal server.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Nekad, det var inte jag som bannade dig ifrån discorden jag kan inte göra det eftersom att jag är helper vi har inte perms till det gör en ny överklagan och tagga ludde i den

Tillbaka