Nekad Luddde | Medlem ansökning [denzutt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luddde

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ludwig

Vad är ditt discord namn? svinto.

Vad är ditt födelsedatum? 29 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Burre Johansson är född 1973 29 oktober i Göteborg. Burre stötte på många svårigheter i sitt liv när han var lite yngre eftersom att han var väldigt fattig. Han blev mobbad väldigt mycket i skolan av olika gängmedlemmar och hade sedan dess alltid hatat kriminella. Fastän Burre hade ett stort hat mot kriminella, hade Burre också långsamt kommit in i kriminaliteten. Hans föräldrar hade det svårt med ekonomin.

Vid 25 års åldern insåg burre hur enkelt de var att tjäna pengar egentligen så han jobadde väldigt mycket och långa pass.

Juni 2020 slutade Burre jobba en stund eftersom att han hade jobbat i så många år men han är väldigt sugen på att börja jobba igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra med bra RolePlay och göra alla scenarion så verkliga som möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver ¨vinna¨ ett scenario utan att man kan köra lite realistiskt och tänka att i verkligheten kanske jag inte skulle agerat som en vinnarskalle i detta scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna några av reglerna är till exempel powergaming och meta gaming

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på unive för typ ett år sedan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack

Nekad.
Anledning:
utveckla "Berätta om din karaktär"

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka