Accepterad Lucsziano ye | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucsziano ye

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? lucszianoot

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Edvon Ohlsson 21 år gammal, född 2003

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, busig, fylld med överaskningar

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han växte upp i ett fattigt samhälle med endast mamman runt sig. Hans och hans mamma levde till mesta delen av hans uppväxt i billiga motell runt om i landet eller i så lägenheter som man kunde hyra.. I skolan gick det inte så bra för Edvon. Det flesta i skolan såg ner på honom för att han var fattig, inte bara det andra eleverna det flesta lärarna också. Hans betyg var dåliga och det blev inte bättre, särskilt när det flesta lärarna behandlade honom orättvist. När han gick ut 9an så lyckades han komma in på ett praktiskt gymnasie. Han gick på den skolan några månader och sen bytte för att det inte kändes riktigt rätt. Han bytte från skola till skola tills han insåg att det inte skulle funka. Så han hoppade av gymnasiet. Hans mamma var inte glad men hon kunde inte göra så mycket åt det för att hon hade precis börjat bli sjuk. Och hon blev bara sjukare och sjukare. Snart fick det reda på att hon hade cancer. Ända sen dess har Adam trasslat in sig på den kriminella banan, och för framtiden så har Edvon tänkt att starta en cartel som är stor över hela världen som har tagit över (ockuperat) flera ställen i världen främst de största länderna o städerna. Som sagt han vill bli ganska stor och populär i staden

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till glädje och positivitet. Jag kommer göra mitt bästa så att alla personer ska få ha roligt samtidigt som jag också har roligt. Jag kommer även hjälpa folk på serven och kommer aldrig vara elak mot någon. Jag kommer bidra med bra och sociala scenarion på servern så som kidnappningar istället för att man direkt ska skjuta personen, de scenarion jag kmr göra kmr hålla sig i längden och sträcka sig över några dagar/ibland då det kan vara stora scenarion

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ba ska spela för att man själv ska ha roligt man ska spela så både motparten ha roligt och du. T.ex man ska stanna när polisen stannar än och låta de söka igenom dig om de har skäl till det. Man ska inte bara köra iväg eller skjuta polisen för att man ska slippa det scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ag har inte brytit mot någon regel direkt, det kan ha varit precis när jag började o it direkt visste hur man spelade. Fast då så bröstade jag ba straffet o tänkte över mina fel till nästa gång jag spelade. Jag blev bannad för clogg för jag loggade när någon försökte råna mig men jag har lärt mig att det inte är värt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM - Man ska inte döda någon utan anledning eller bakåtliggande scenario. VDM - När man använder sitt fordon som ett vapen och dödar folk igenom det sättet. COPBAIT - När man försöker få polisen att jag en och kör jätte fort förbi de för o få de att följa efter en. FEAR RP - Man måste t.ex vara räd om man har ett vapen riktat mot sig, elr om några såtr o riktar o sen dra du ba upp vapnet o skjuter de.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det var nog bra så :) MVH.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka