Accepterad luckzter | Whitelist ansökning [Niklass0n_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

luckzter

Icke Medlem
Meddelanden
260
Reaction score
28
Användarnamn: luckzter

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198275457774/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? luckzter.#6579

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi svensson född 1980-07-26. Mahmoud tycker bara om grabbarna och planerar stort, han ska bli värsta ganstern. När mahmoud var liten så var hela familjen gangsters, sniffade kokain, rökte weed mahmoud fick även testa. Det var det bästa han hade gjort i hela livet. Men det var något speciellt med weedet han vart full ganster. Grabbarna har haft samma historia så det vart perfekt match, dem har sniffat kokain och både rökt weed. En av dem har tillomed gjort inbrott.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag Tycker att jag borde bli WL på eran server för att jag är en aktiv spelare och jag är väldigt seriös med mina scenarion samt Bryter jag karaktär sällan och när jag gör det det är det i OOC chatten. Jag älskar eran server och deras staff och i framtiden skulle jag vilja söka WL jobb och andra förmåner man får när man blir WL på eran server.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag tycker att detta är en bra server som har sköna staffs det lilla jag pratat med de men ändå. sen vill jag utveckla min rp nivå ännu mer

Hur många timmar har du på FiveM? 431 h

Hur hittade du Multistaden? Min kompis tipsa mig som heter hampz.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har blivit bannad på denna servern några ggr men lär mig alltid efter mina misstag och just nu så spelar jag inte på nån annan server.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka