Nekad luckzter | Whitelist ansökning [Magick Apelzin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

luckzter

Icke Medlem
Meddelanden
260
Reaction score
28
Användarnamn: luckzter

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198275457774/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? luckzter.#6579

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi svensson född 1980-07-26. Mahmoud tycker bara om grabbarna och planerar stort, han ska bli värsta ganstern. När mahmoud var liten så var hela familjen gangsters, sniffade kokain, rökte weed mahmoud fick även testa. Det var det bästa han hade gjort i hela livet. Men det var något speciellt med weedet han vart full ganster. Grabbarna har haft samma historia så det vart perfekt match, dem har sniffat kokain och både rökt weed. En av dem har tillomed gjort inbrott.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag skulle vilja utveckla RP servern så mycket jag kan och ha roliga senarion.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill kunna få högre jobb som innebär whitelist och leva livet.

Hur många timmar har du på FiveM? 431

Hur hittade du Multistaden? Min kompis tipsa mig som heter hampz.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Har blivit bannad på denna servern ett par tal ggr och spelade på en annan server för ett tag sen mer har släppt den nu.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Svar nej men för ett tag sedan så hade jag en server som jag körde på som hette meyham och så har jag kört på färjestaden men det är nu en av dem avstängd.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka