Nekad luckzter | Ansökan till avrättning [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

luckzter

Icke Medlem
Meddelanden
260
Reaction score
28
Användarnamn: luckzter

Vad är ditt discord namn? luckzter.#6579

Vad heter personen på discord som ska bli avrättad? Network19 #7166

Av vilken anledning ska personen avrättas? Ok det börjar så här jag och några andra killar styr ett gäng som kallar sig själv för vagos och denna personen som jag har gjort en avrättnings ansökan på för att han var med i vagos och när han var med i vagos så tog han ut 3 tabbar och sedan går och lämnar över till sitt nya gäng. Det jag menar är att han har bedragit hela gänget. Han vet vart vårat gäng hus ligger och vi kan inte ha kvar hans karaktär för att han har för mycket information om Vagos.

Hur ska personen Avrättas? Vi kommer att kidnappa honom på ett ställe som vi brukar robba folk och tortera han och sedan bränna upp han.

Med vilket vapen ska han avrättas med? Glock

Hur många personer kommer det va under avrättningen som hjälper? 4 personer.

Vad heter personen ingame? Emil Blommberg

När ska han bli avrättad? så fort vi ser han.

+rep han vet nästan allt om oss och är kapabel till meta gaming och om vi avrättar och han gör så att någon får reda på nått så vet vi att han meta gamear

giphy.gif

Ok tack för din respons nu vet jag vad jag skall tänka på :)

Det var 3 i gänget inne network luckzter och bananslakt, Luckzter och bananslakt har inga pistoler i sitt iv? Hmmm vilken metagaming pratar du om
ni kan inte veta att han har dem på sig eller om någon annan i gänget kommit in snabbt och tagit det

ni kan inte veta att han har dem på sig eller om någon annan i gänget kommit in snabbt och tagit det
Du metagamear, du sa till Network att han skulle ta våra pistoler i dc ( som han erkänner själv i en video) och du har ingen jävla aning om att vi har pistoler i vårt gängföråd ig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka