- Förbjuden
- Meddelanden
- 260
- Reaction score
- 28
Användarnamn: luckzter
Vad är ditt discord namn? luckzter.#6579
Vad heter personen på discord som ska bli avrättad? Network19 #7166
Av vilken anledning ska personen avrättas? Ok det börjar så här jag och några andra killar styr ett gäng som kallar sig själv för vagos och denna personen som jag har gjort en avrättnings ansökan på för att han var med i vagos och när han var med i vagos så tog han ut 3 tabbar och sedan går och lämnar över till sitt nya gäng. Det jag menar är att han har bedragit hela gänget. Han vet vart vårat gäng hus ligger och vi kan inte ha kvar hans karaktär för att han har för mycket information om Vagos.
Hur ska personen Avrättas? Vi kommer att kidnappa honom på ett ställe som vi brukar robba folk och tortera han och sedan bränna upp han.
Med vilket vapen ska han avrättas med? Glock
Hur många personer kommer det va under avrättningen som hjälper? 4 personer.
Vad heter personen ingame? Emil Blommberg
När ska han bli avrättad? så fort vi ser han.
Vad är ditt discord namn? luckzter.#6579
Vad heter personen på discord som ska bli avrättad? Network19 #7166
Av vilken anledning ska personen avrättas? Ok det börjar så här jag och några andra killar styr ett gäng som kallar sig själv för vagos och denna personen som jag har gjort en avrättnings ansökan på för att han var med i vagos och när han var med i vagos så tog han ut 3 tabbar och sedan går och lämnar över till sitt nya gäng. Det jag menar är att han har bedragit hela gänget. Han vet vart vårat gäng hus ligger och vi kan inte ha kvar hans karaktär för att han har för mycket information om Vagos.
Hur ska personen Avrättas? Vi kommer att kidnappa honom på ett ställe som vi brukar robba folk och tortera han och sedan bränna upp han.
Med vilket vapen ska han avrättas med? Glock
Hur många personer kommer det va under avrättningen som hjälper? 4 personer.
Vad heter personen ingame? Emil Blommberg
När ska han bli avrättad? så fort vi ser han.