Vidare till intervju Luckishh | Chef-jobb ansökan [Mekonomen] T

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luckishh

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
8
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Lucas

Vad heter du på discord? Lucke37

Hur gammal är du? 17

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan Juli 2022 men blev först medlem 2022 oktober. Sen har man tagit en mindre paus då och då.

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Mekonomen ser jag en del brister i det första är aktiviteten jag vet av erfarenhet att Mekonomen dör väldigt fort utan chef. Så det första som bör göras är att se över personal och kolla vilka som är aktiva och inte. Därefter så måste det anställas nytt aktivt folk och P-as som kan hjälpa till att få snurr på det hela. Det är helt omöjligt för en chef att kunna sköta hela Mekonomen själv. Kort därpå sker det ett personalmöte då jag anser att det är viktigt att lyssna på ideer från andra personer inom meko. Sen får vi la se förhoppningsvis så kan vi genomföra olika ideer som kommer in från personalen med hjälp av er. Vill även se till att Chefen och biträde ska jobba nära varandra då jag sett flera exempel på när detta inte sker och alla har kört sitt egna race. En bransch funkar bäst när alla samarbetar.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Meko 1 eller 2 gånger samt har varit med i många gäng som har haft lagning så jag vet hur lagnings fronten fungerar. Sedan har jag varit mycket P-A och chef på andra ställen så jag vet DVS hur faktura systemet fungerar och hur en bra chef ska vara. I och med att jag kan detta så kan jag snabbt lära ut kunskap till andra som inte kan lika mycket. Har även varit med i flera gäng som har haft lagning inom gänget vilket gjort att jag har kunnat slipa på min lagnings rp ännu mer.

Hur ofta kommer du vara inne? Beror såklart på hur mycket jag har i skolan men har nyss haft en liten paus från unive där jag gjort annat som åkt skidor osv och nu när jag kom tillbaks så har jag fått en extrem stor motivation och satsar på att vara inne 2 timmar per dag minst. Klart att det varierar men i och med att jag har en stor motivation så blir det att man satsar mer på att vara aktiv. Sen får man såklart ta hänsyn till privatliv men det lär inte vara något större bekymmer.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Klart:)

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Yes!

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka