Nekad luckis1293523 | Ban Överklagan [Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

luckis1293523

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: luckis

Ditt Hex-ID: steam:11000013c5919d9

Vad är din discord tagg? luckis😘

Vem var det som bannade dig? jakkoob10

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-21 220806.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet faktiskt inte för att på min skärm så är jag allltid längre bak an alla andra för att folk har klagat innan att jag kör på dom

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vet inte tror att det var på marja-lisa då jag tror att jag råka baka in i han jaakoob10

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag vet att jag inte gjorde det för jag satt med en anna i bilen då och han svara inger att jag körde på någon

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. dom andra gånger var för länge sedan och nu när jag blev medläm så har jag slutat med allt och min dator är ganska dåligt så allt kan bli väldigt laggit och försöker att köra mitt bästa och inte vdm a folk

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde be dom snällt att flytta med dom var inte nära bilen så jag tänkte inte på det

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag att jag ska köra sakta och dubbel kolla alla andra gånger så ingen är nära bilen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka