Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198944056578/
Ditt Hex-ID: 11000013aa37502
Vad är din discord tagg? ! lucas#5046
Vem var det som bannade dig? quirkz
Hur lång tid var din ban? 4 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallare
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag slogs på piren
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en grabb som hetsade mot mig och började slå mig på piren. Det är klart jag slår tillbaka om det är någon som hetsade mot mig och om han slår mig så slår jag tillbaka.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vet faktiskt inte känner att om jag blir slagen på krogen IRL så slår jag solklart tillbaka jag står upp för mig själv jag tar liksom bara inte emot slag. Jag vet att man inte får sloss på piren men om ja inte skulle slagit han skulle jag dött.
Hur många tidigare avstängningar har du? 4
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Konstiga banns när ja va icke medlem typ sunt förnuft eller att ja buggat genom marken
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte slagits på piren och typ sprungit ifrån han
Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte slå såpass öppet
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA
Ditt Hex-ID: 11000013aa37502
Vad är din discord tagg? ! lucas#5046
Vem var det som bannade dig? quirkz
Hur lång tid var din ban? 4 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallare
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag slogs på piren
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en grabb som hetsade mot mig och började slå mig på piren. Det är klart jag slår tillbaka om det är någon som hetsade mot mig och om han slår mig så slår jag tillbaka.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vet faktiskt inte känner att om jag blir slagen på krogen IRL så slår jag solklart tillbaka jag står upp för mig själv jag tar liksom bara inte emot slag. Jag vet att man inte får sloss på piren men om ja inte skulle slagit han skulle jag dött.
Hur många tidigare avstängningar har du? 4
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Konstiga banns när ja va icke medlem typ sunt förnuft eller att ja buggat genom marken
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte slagits på piren och typ sprungit ifrån han
Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte slå såpass öppet
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA