Nekad luckeboii | Ban Överklagan [KevinChang07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

luckeboii

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198882379171/

Ditt Hex-ID: 110000136f655a3

Vad är din discord tagg? luckeboii#6698

Vem var det som bannade dig? kevinchang07

Bild på banmeddelande: ban6.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag antar att jag bröt mot reglerna och därför blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag riktade mot en som låg på marken och min polare tog en annan runt halsen han som jag riktade på ställde sig upp och börja skjuta (fear rp) och en annan hoppade ur en bil som vi stod nära och sköt min polare samtidigt som jag blev skjuten, kom ihåg att min polare hade en runt halsen ändå valde de att skjuta. Efter vi dog så skrev de vad gör du i ooc, de tyckte att vi gjorde fel, Jag blev provocerad av detta och svarade tillbaka snygg fear rp i ooc, och blev därefter bannad av det i support

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej men det är synd att jag har sån dålig historik så bannen blev 5 dagar tycker att det är alldeles för lång ban för det jag gjorde är det alltid systemet som bannar en eller kan Staffs välja en ban som de tycker är rimlig för regelbrottet?

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad tidigare för shoot on sight och har lärt mig väldigt mycket efter varje ban då det har aldrig förekommit att jag har gjort samma sak igen efter jag har blivit bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skulle bara ha tagit det lugnt och inte skrivit något alls i ooc men istället valde jag att agera före jag tänkte eftersom att jag blev arg för att de gjorde fel och skyllde det på oss.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut kommer inte skriva i ooc efter ett scenario det var väldigt dumt gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka