Nekad Lucii#1216 | Medlem ansökning [Bad.InBed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucii#1216

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? Trimmarn.

Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2008

Berätta om din karaktär. Bosse Larsson, känd som tvilling bror till Karl Larsson. Bosse född 1998/06/09 brukade flytta runt en hel del när han var 6 år tillsammans med sin tvillingbror Karl, och sina två föräldrar Mats & Marie. Marie var svensk och träffade Mats utomlands och fall för varandra mycket hastigt. De valde att bosätta sig i Fittja, efter ett tag valde de att ha barn, Bosse kom först, och sedan Karl när Bosse var 4år. Vid 8år så hade Bosse redan sett det mesta, de har bott i olika typer av områden runt omkring Stockholm särskilt och vet hur samhället fungerar. Det är en av flera anledningar i grunden till att han vill arbeta kring yrket polis. Bosse och Karl har bott i Sverige i ungefär 22år och är uppväxta i Fittja, Stockholm. Bosse är bara 4 år äldre än Karl och Karl har bott hela sitt liv i Sverige medan Bosse har bott 4år i Spanien innan de flyttade tillbaka till Sverige. Både Karl och Bosse gick ut skolan helt för att bli poliser, de båda har fått det ifrån sin far som var polis innan han gick i pension. Just nu arbetar han som städare på en bilfirma i Stockholm. Bosse hade tänkt att flytta till en ny stad, ta ett flyg, först måste hans biljett bli godkänd. Han började packa sin resväska och skickade in en ansökan om biljetten. Nu väntar han på svar, stillasittandes i sin soffa med tv:n igång.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Eftersom jag har mycket goda erfarenheter & kunskaper inom rp så kan jag tillföra en mycket god rp på hög nivå där rollspelet blir roligt för alla sidor. Blåljus personal, civila, kriminella. Jag kan bidra med mogna karaktärer som håller en bra och acceptabel nivå inom rp:n

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag spelar igenom ett scenario för andra partens skull, att inte bara jag måste vinna. Att jag som kriminell faktiskt ger upp i ett fot jag eller biljakt emot polisen. Låter de också ha kul inom rp, inte bara att det ska vara jag själv som vinner hela tiden, eller han/hon som bara vinner.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag, exempelvis grundreglerna rdm, vdm powergaming, sunt m.m. Men även att man skall spela med röst som matchar ens karaktär, kanske använda en Voice Changer om du inte har så mörk röst men spelar värsta kriminella galningen liksom.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, inklusive tidigare spelat på Unive som krim och polis. Jag har ca 630 timmar på FiveM i sig där majoriteten är spelat på polis men ändå runt 200 timmar spela som krim.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, mitt Steam Namn är ”SlipKnoT” och jag heter detsamma på discord. Samt att jag inte kommer att förfråga om läsande av min ansökan.

Sorry, kunde inte ändra smeknamn så heter endast "Trimmarn" på servern. Skall ändra till steam namn senare vid behörighet.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka