Nekad lucasffs34 | Ansökan till Servervakt (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lucasffs34

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,096
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Ange ditt födelsedatum 26 Juli 2008

Vad heter du på discord? Lucasffs34

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar 15:00=21:00. Helger 11:00=00:00

Hur länge har du spelat på Unive? Ett halv år

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle kicka eller banna folk som lallar eller som bryter mot reglerna och försöka få bort lallare på servern.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För att jag ser folk göra fel hela tiden och jag är trött på att hoppa support hela tiden och jag vill kunna göra något åt det själv

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle bidra med att banna eller kicka dom som inte gör det dom ska det vill säga jag skulle banna eller kicka dom som bryter mot regler och lallar

Varför ska just du bli servervakt? För att jag kommer försöka göra servern till en bättre plats och hjälpa servern så gott jag kan och det kan jag göra mer när jag är server vakt

Varför vill du bli servervakt? För att jag gillar att göra servern bättre och hjälpa med det jag kan och jag kan hjälpa mer med servern när jag är server vakt och hjälpa servern att bli bättre

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan alla kommandon gällande server vakt

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja när jag var ny så blev jag bannad 10 dagar för ooc in game

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka