Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198962544284/
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas berggren
Vad är ditt discord namn? Lucce#8898
Vad är ditt födelsedatum? 27 Juni 2008
Berätta om din karaktär. min karaktär heter lucas ali. när han var 9 år dog hans mamma. hans ålder är 1998-02-04.han vill bara sprida kärlek och glädje.han är väldigt intresserad av bilar ( om ni vill ha mer skriv vill mig då på discord
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för unive har bra regler , bra staff ( stav ) , bra röd tråd med verkligheten.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för unive har väldigt bra regler och bra staffs med bra jobb och mkt (mycket) jobb. ni har det väldig bra röd tråd med verkligheten
Hur hittade du Unive? min komm is som heter jkk på discord
Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att börja jobba på Ulla Karins och sprida mycket kärlek
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att börja jobba på Ulla Karins
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej tror ej heller att jag kommer göra ( om ni inte gör en till server)
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas berggren
Vad är ditt discord namn? Lucce#8898
Vad är ditt födelsedatum? 27 Juni 2008
Berätta om din karaktär. min karaktär heter lucas ali. när han var 9 år dog hans mamma. hans ålder är 1998-02-04.han vill bara sprida kärlek och glädje.han är väldigt intresserad av bilar ( om ni vill ha mer skriv vill mig då på discord
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för unive har bra regler , bra staff ( stav ) , bra röd tråd med verkligheten.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för unive har väldigt bra regler och bra staffs med bra jobb och mkt (mycket) jobb. ni har det väldig bra röd tråd med verkligheten
Hur hittade du Unive? min komm is som heter jkk på discord
Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att börja jobba på Ulla Karins och sprida mycket kärlek
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att börja jobba på Ulla Karins
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej tror ej heller att jag kommer göra ( om ni inte gör en till server)