Nekad Lucas Johansson | Medlem ansökning {scraxx1337]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucas Johansson

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas mattsson

Vad är ditt discord namn? lucas8405

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Hallå ja, min karraktär heter Owen Dakota och han är 20 år gammal. Han är en riktigt busig påg och han gillar verkligen att spela spratt och busa runt. Nu menar inte jag att busa runt på det sättet ( som att dra skämt o så ) nej nej inte alls. Han nämligen väldigt smart, kriminell och är bäst med brudar. Han har en polare som heter Jörgen Blodhund och han är fan helt jävla tappad och det kan ha o göra lite med namnet också. Han har liksom knullat 7 getter och sånt, och Owen har kommit i fel fotspår och han har också börjat med droger och vapen och kriminella saker. Juste glömde säga att han har runkat av en åsna och knullat 4 ankor i fisringen mot deras vilja och då kom han in på kumla fängelse i Stockholm. Men nu är han ute och han är fortfarande ung och dum men han våldtar bara kvinnor nu mera och inte ankor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra och välutvecklade scenarion, och bidra med en hög rp nivå och att bli krim. Jag vill nog gärna komma med i gäng och skaffa många vänner (brudar) och ha en bra/hög social rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda parterna ska ha kul vilket innebär att man inte bara ska spela för makt och pengar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja 100% t ex rdm/random death match, vdm/vehicle death match, och kanske suntförnuft / att göra saker som man inte hade gjort i verkliga livet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja riktigt mycket jag har varit krim o medlem på denna server för ca 2 år sedan och jag har en riktigt hög social rp nivå som ingen annan.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
utveckla hela karaktärsbeskrivningen, berätta om din karaktär, namn, efternamn, uppväxt/bakgrund, intressen, känslor som karaktären har och framtidsplaner. samt skriv en seriös och bra karaktärsbeskrivning och inget om dom där ankorna och åsnorna.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka