Nekad lubben | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas1233595

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198391562405/

Ditt Hex-ID: steam:110000119b510a5

Vad är din discord tagg? lukas1233595

Vem var det som bannade dig? bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-26 221329.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Pågrund av att jag sköt i närheten av en polisstation som 99% av tiden är tom. Dock var det aldrig det vi ville göra, vi ville hoppa ut kidnappa och undvika skjuta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några andra i mitt gäng åkte omkring i sandy, gjorde inget speciellt, sen såg vi gsf/vårt krig vid en bensinmack. Vi planerade att hoppa ut och snabbt kidnappa och undvika skjuta. När vi väl hoppade ut och riktade så sprang dom iväg och fear rpade sönder, vilket tvingade oss att skjuta. Vi planerade aldrig att skjuta utan de va när dom inte tog upp händerna, har klipp när dom fear rpa. Sen när jag skjöt ner en kille, drog jag därifrån när jag hörde snuten utan att ta lik eller något. Sedan blev jag bannad och undrade varför.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser de, då detta inte behövde hända om dom inte fear rpa. Vår plan var bara att kidnappa och där av inte skjuta utanför i "närheten av polistationen. Jag anser även att det inte var alldeles för nära, om inte skott hade avslossats hade dom inte ens märkt av oss. Jag tycker att detta är en felaktig ban men förstår staffsen då dom antog att skjuta var det vi tänkte göra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Alla var länge sen när jag började rpa förutom en för en månad sen där jag körde efter en kille som robba mig, jag lärde mig att var lite mer försiktig där.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat inte skjuta vilket var det jag planerade att göra men sen fear rpa dom! Har klipp om det behövs på fear rpn.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag tycker själv att den är felaktig men ksk vara lite försiktig om jag är i närheten av en polistation vilket jag inte riktigt va, dom hade ingen syn från polistation till oss.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka