Nekad Lowizh. | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lowizh.

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Love

Vad är ditt discord namn? lowizh.0878_75290

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alex Larsson 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nyfiken, empatisk, kreativ.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Alex Larsson Bakgrund: Alex växte upp i en liten stad i Sverige, där hans föräldrar drev en liten bokhandel. Redan som barn var hon fascinerad av berättelser och äventyr, och tillbringade timmar med att läsa allt hon kunde komma över. hans passion för litteratur ledde han till att studera språk och litteratur på universitetet, där han också upptäckte sin kärlek för skrivande. Efter examen började Alex arbeta som journalist, där han granskade samhällsfrågor och belyste orättvisor. han arbete gav han insikt i människors liv och kamper, vilket i sin tur inspirerade han att skriva sin egen roman. Framtidsplaner: han drömmer om att publicera sin första roman och använda sin plattform för att ge röst åt de som ofta blir hörda. han planerar att resa till olika platser för att samla berättelser och erfarenheter från människor med olika bakgrunder. Målet är att skriva en bok som inte bara underhåller, utan också väcker medvetenhet om viktiga samhällsfrågor. Alex vill också starta en bokklubb för unga killar för att inspirera dem att skriva och dela sina egna berättelser.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Karaktärsbyggande: Jag kan hjälpa spelare att skapa djupgående karaktärer med intressanta bakgrunder, motivationer och framtidsplaner.

Världsbyggande: Jag kan bidra till att utveckla serverns värld, inklusive historia, geografi och kultur, vilket kan ge spelarna en rikare upplevelse.

Storytelling: Jag kan skapa spännande berättelser, uppdrag och konflikter som kan involvera spelarna och hålla dem engagerade.

Interaktion: Jag kan hjälpa till med dynamiska dialoger och interaktioner mellan karaktärer, vilket kan fördjupa relationer och konflikter.

Regler och mekanik: Jag kan ge förslag på spelmekanik eller regler som kan göra spelet mer intressant och rättvist.

Kreativa inslag: Jag kan bidra med idéer för evenemang, teman och unika karaktärer som kan berika spelet.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man skapar en situation där den andra spelaren eller karaktären har möjlighet att lyckas eller nå sina mål, även om det kanske går emot ens egna intressen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har fått en felaktig ban och fått några temporära bans att jag ska följa reglerna rätt nästa gång!

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm,Vdm,NLR och Social RP

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack för mig.

Nekad.
Anledning: Din text är skriven av AI.

Notis: Hans dc konto är inte över 3 månader gammalt.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka