Accepterad Lowe! | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lowe!

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199178593049/

Ditt Hex-ID: steam:1100001489e3319

Vad är din discord tagg? abozi_g19

Vem var det som bannade dig? R0BBan

Bild på banmeddelande: Skärmbild (51).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag kräver för mycket pengar som var 350k fattar vrf dom bannade mig lite för mycket i efterhand

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gjorde en stormning och sen så kidnappar jag en kille som var en springis och jag tar han till mitt gänghus sen så kräver jag pengar av han och då tänker jag att jag kan klräva lite extra pengar för ett men det kunde jag inte så då blev jag bannad för att jag bejär för mycket pengar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej den är rätt för att jag kan ju inte kräva mer pegar för det men hade kunnat fråga staff först om jag fick först

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? fråga staff och rpa mig fram bättre typ gjort ett avtal eller något

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja tänka på vad man ska göra först innan man gör saker

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yess

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka