Nekad lovefaltspat | Whitelist ansökning[Valle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

lovefaltspat

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: lovefaltspat

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198186675858/

Vad är ditt namn i verkligheten? Love

Vad är ditt discord namn? Strakzz#1288

Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonathan Karlsson han är 32 år och är född i Göteborg. När han var liten drömde han alltid om att bli polis. Han pluggade senare ålder på polishögskolan. Jonathan har jobbat som polis i 7 år och letar polisjobb i en ny stad. Han har en sambo som heter Josefine som är 33 år. Han älskar att spendera tid med henne. Han brukar också hänga med sina barndomsvänner Alex och Carl. De är insatta att kolla fotboll och dricka lite öl ibland.

Jonathan tycker om att möta nya människor och är alltid trevlig. Han vill alltid göra omgivningen nöjd dessutom.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en bra spelare i rp och tar det seriöst alltid. Tycker också om polisyrket vilket min karaktär också gör. Jag har sunt förnuft och är trevlig irl. Jag kommer alltid bidrar med go stämning och så att servern kan vara en seriös och bra rp server.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag är lojal mot ägare och spelare. Jag kommer ta rp:n seriöst och njuta av tiden på servern.

Hur många timmar har du på FiveM? 139

Hur hittade du Multistaden? Den kom upp i HOME på FiveM och det står seriös i beskrivningen så jag tycker det verkar passa mig bra.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Har några servrar jag varit på tidigare. Några engelska som var riktigt bra.

Tillbaka