Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198327553884/
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas
Vad är ditt discord namn? LostEagle#4216
Vad är ditt födelsedatum? 29 September 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille på 24 år, han heter Bengan och är uppväxt i gettot. Han hoppade av skolan och började istället hänga med gängmedlemmar. Han blev misshandlad av sin egen pappa. Han är rolig men backar inte för bråk. Han hatar polisen då de inte gjorde något åt att hans pappa misshandlade han. Han gillar att glida runt med grabbarna och han hittar ofta bråk. Han är lång och muskulös. Han är halv afrikan, då han är en mörkhyad. Eftersom han är uppväxt i gettot så pratar han med slang. Han klassar sig själv som en ledare i alla lägen. Han klassar sig själv som kriminell och passar in bland kriminellt folk.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har länge letat efter en svensk server men även seriös server. Då fick jag tips av kompisar att detta är en server för mig som spelat rp innan och som vill spela på en seriös server. Jag kommer bidra med skön stämning och hjälper gärna till att förbättra servern vid behov.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är en seriös och skön server.
Hur hittade du Unive? Tipsad av både kompisar och streamers.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och träffa nytt skönt folk. Men även att spela på en mer seriös server.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att hamna i något gäng och även hjälpa till att förbättra servern.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte för tillfället. Hoppas på att bli det på denna fantastiska server.
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas
Vad är ditt discord namn? LostEagle#4216
Vad är ditt födelsedatum? 29 September 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille på 24 år, han heter Bengan och är uppväxt i gettot. Han hoppade av skolan och började istället hänga med gängmedlemmar. Han blev misshandlad av sin egen pappa. Han är rolig men backar inte för bråk. Han hatar polisen då de inte gjorde något åt att hans pappa misshandlade han. Han gillar att glida runt med grabbarna och han hittar ofta bråk. Han är lång och muskulös. Han är halv afrikan, då han är en mörkhyad. Eftersom han är uppväxt i gettot så pratar han med slang. Han klassar sig själv som en ledare i alla lägen. Han klassar sig själv som kriminell och passar in bland kriminellt folk.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har länge letat efter en svensk server men även seriös server. Då fick jag tips av kompisar att detta är en server för mig som spelat rp innan och som vill spela på en seriös server. Jag kommer bidra med skön stämning och hjälper gärna till att förbättra servern vid behov.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är en seriös och skön server.
Hur hittade du Unive? Tipsad av både kompisar och streamers.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och träffa nytt skönt folk. Men även att spela på en mer seriös server.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att hamna i något gäng och även hjälpa till att förbättra servern.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte för tillfället. Hoppas på att bli det på denna fantastiska server.