Accepterad Lompan | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lompan

Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leopold

Vad är ditt discord namn? reallompan

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Peter Lidgren fööd 1994-02-18

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kaxig,Trevlig,Posetiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär Heter Peter Lidgren 31 år. Peter växte upp i stor staden med hans mamma och pappa när peter var 12 så lämnades peter av hans familj. Peter hade ingen aning vad han skulle göra med sitt liv. Därefter så började peter sluta gå till skolan och det såg ut som att han inte skulle ha en bra framtid. När peter blev 17 så började han jobba på en bil verkstad där dom som tog in han och blev peters nya familj. Peter kände som att han fick en nya chans i livet och nu valde att flytta till en annan stad

Vad kan du bidra med till serverns RP? Till server kmr jag att bidra till att rpn kmr att hållas på en bra och seriös nivå men även rolig. jag kan bidra till servern att jag spelar ut varje scenario till fullt och inte försöker förstöra för andra. jag är aktiv och positiv jag bidrar till en hög rp nivå även

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? t.ex att man kan rpa ut något som man själv inte vinner på men motparten vinner på istället t.ex att du har rånat en bank men sen kommer du ut och så e det fler polisen än rånare så man tar upp händerna och ltter dom ta än till fängelse istället för att fly

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming är när man pratar i tex dc för att få information som man inte skulle ha tillgång till. NLR new life rule är att om man dör av någon så kan du inte komma tillbaka o säga till alla vem som döda dig RDM är att man dödar någon utan anledning och vdm är att man använder ett fordon som ett vapen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta dig till din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka