Nekad lolenbollen | Medlem ansökning [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lolenbollen

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? lolenbollen

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juni 1999

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ragnar Jönsson född 1999

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll lugn hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ragnar kommer från landet. Efter att hans mamma och pappa dog i en bilolycka när Ragnar bara var 7 så blev han adopterad. Han blev in adopterad till en fattig familj som borde i stor stan. Ragnar vill få bort sin familj från det fattiga livet och har därför stora planer på att bli rik. Han satsar på att äga en butik eller vara högt uppsatt på ett jobb. Men vem vet kanske blir han gäng kriminell, Det återstår att se.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra på det sättet att jag kommer troligen vara anställd. Jag satsar på att bli polis. Jag är mycket bra på rp och har spelat många rp spel. Jag är också öppen till nytt folk och blir lätt vän med andra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du ska inte vinna alla scenarion för du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna och tjäna på det.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? När jag var ny så hoppade jag in i en ambulans och körde i full fart. Detta ledde till att jag blev kickad. Jag har lärt mig att jag inte ska sno bilar nu. Och att det kan bli tråkigt för andra om jag gör det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Reaction rp och copbait

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag brytter sällan mot regler och gillar rp väldigt mycket.

Hej @lolenbollen antingen så är du inte med i discorden eller så har du skrivit fel discordnamn i din ansökan.
Vänligen gå med i https://discord.gg/unive alternativt kommentera här nedan med rätt användarnamn. Du har 24h på dig att åtgärda detta innan du blir automatiskt nekad!

Nekad.
Anledning: du har en pågående temporär ban

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka