Accepterad LolCash131 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LolCash131

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? LolCash #5577

Vad är ditt födelsedatum? 30 Januari 1994

Berätta om din karaktär. Gustav Andersson föddes år 1994 i en liten stad i Sverige. Han växte upp i en kärleksfull familj, med föräldrar som arbetade hårt för att ge honom och hans syskon. Gustavs intresse för rättvisa och säkerhet väcktes redan i tidig ålder, och han drömde om att en dag kunna arbeta som polis. Med stöd från sin familj och inspirerad av kriminalfiktionens hjältar började Gustav utforska möjligheterna att förverkliga sin dröm. Han engagerade sig i olika volontärprojekt och praktikplatser inom polisväsendet för att få en inblick i yrket och dess krav. Gustavs familj stöttade hans beslut att följa sitt hjärta och sträva efter att bli polis. Hans föräldrar och syskon var alltid där för att uppmuntra och stödja honom genom utmaningarna och de långa studierna som krävdes för att nå målet. Efter år av hårt arbete och dedikation klarade Gustav slutligen antagningsproven till polisutbildningen. Han kände en enorm stolthet över att kunna följa i sina förfäders fotspår och tjäna samhället på ett meningsfullt sätt. Med sin familjs kärlek och stöd i ryggen ser Gustav fram emot att påbörja sin karriär inom polisen i en annan stad och göra skillnad i samhället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med roliga scenarion och bra rp på servern då jag kommer göra scenarion så att båda parter i scenariot har roligt och jag kommer ha ett bra sunt förnuft i mitt rpande

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte göra något dummt som förstör rpt och inte bara tänka på sig själv och att man alltid ska vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, t.ex NLR så betyder det att om man dör i ett scenario får man inte komma ihåg något som hände då och även inte delta i just det scenariot tills det är slut. VDM är att man dödar något med t.ex bil utan ett giltigt själ.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har erfarenhet som en polisman på fivem

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig. 48h på dig att ta den. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka