Lowke
Icke Medlem
- Meddelanden
- 60
- Reaction score
- 0
Användarnamn: Loke
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/RIPLowke/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Lowke
Vad är din discord tagg? Lowke#8873
Vem var det som bannade dig? Oliwer
Hur lång tid var din ban? 5 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag slog ner en person utan anledning
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina kompisar kom ut från sjukhuset och åkte till banken där var en kille o sen gick jag afk och då slog min brorsa ner någon sen kom jag tillbaka o var bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej absolut inte men tycker det är lite tråkigt att jag blev bannad när det inte var jag.
Hur många tidigare avstängningar har du? 4
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 3 Felaktiga bans och en för sunt förnuft för jag slog en person
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte lämna multistaden på på datorn allstå ta lite mer ansvar
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte lämna FiveM öppet när jag går afk
Har du läst våra regler? Ja
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/RIPLowke/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Lowke
Vad är din discord tagg? Lowke#8873
Vem var det som bannade dig? Oliwer
Hur lång tid var din ban? 5 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag slog ner en person utan anledning
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina kompisar kom ut från sjukhuset och åkte till banken där var en kille o sen gick jag afk och då slog min brorsa ner någon sen kom jag tillbaka o var bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej absolut inte men tycker det är lite tråkigt att jag blev bannad när det inte var jag.
Hur många tidigare avstängningar har du? 4
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 3 Felaktiga bans och en för sunt förnuft för jag slog en person
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte lämna multistaden på på datorn allstå ta lite mer ansvar
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte lämna FiveM öppet när jag går afk
Har du läst våra regler? Ja