Nekad Loikas | Medlem ansökning [Maxxxxx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Loikas

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Johansson

Vad är ditt discord namn? Loikas#4398

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Jag heter Leon Polo och jag bor i staden tillsammans med min bror Josef Polo, jag är 43 år och är väldigt ny till staden. Just nu lever jag på A kassa men min dröm är att jobba som polis, jag är väldigt respektfull mot polisen och lagen, jag har alltid varit det eftersom att min pappa jobbar som polis. Min far är min förebild och vill en dag bli som han. Jag växte upp i ett väldigt rikt och snobbigt samhälle, vi bodde i ett stort och rikt hus och kraven var hårda vilket jag inte tyckte om och det var just därför jag flyttade ifrån det samhället och bosatte mig i en ny stad med förhoppning om att mitt liv ska förbättras och att en karriär ska startas.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan tillföra mycket rolig och seriös rp, inget lall och inga trubbel ooc. Jag kommer förhoppningsvis förbättra andras rp och upplevning med servern. När jag spelar på servern kommer jag bara få folk att ha det roligt, hatar när man bråkar och är ovänner på servern, detta leder oftast till gängkrig eller vänkrig och då när man respawnar tar man ett vapen och skjuter ijäl, sen gör man det om och om igen. Det är sådant som jag hatar och som har fått mig att quitta andra servrar så jag hoppas verkligen att staffsen gör det dem ska och kommer aldrig blanda in mig i onödiga konflikter, gängkrig och annat kriminelt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Lite kort sammanfattat så tänker jag ju direkt när jag hör frågan att man inte ska vara egoistik, alla är på server för att roleplaya och för att såklart ha kul. Man ska göra situationen rättvis, rolig och även följa serverns regler för att det ska bli en så bra upplevelse men även ett så bra scenario som möjligt.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat Unive lite on och off sedan sent 2020 och har alltid älskat server, fett rolig och aktiv. Nu har mina vänner börjat på servern igen och av dem berättat verkar det skit kul.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka