Accepterad Logiix | Whitelist ansökning [Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Logiix

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Logiix

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198982466952

Vad är ditt namn i verkligheten? Martin

Vad är ditt discord namn? Logiix#1171

Vad är ditt födelsedatum? 5 September 2005

Berätta om din karaktär. Den heter Ahmed Mashallah. Den är 21 år gammal. Han gillar att spela basket och fotboll. Han var mobbad mycket i skolan så han har adhd och han kan bli arg lätt. Han har en sjukdom som kallas aids. Hans pappa lämna honom när han var 2 när han skulle hämta mjölken... Han spela basket själv varje dag för han va ju mobbad, fotboll spela han oxå själv.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att bidra mycket välutväcklad roleplay scener. kommer även att sprida mycket positivitet och energi till alla som spelar på servern. Jag vill se till så att alla har kul på serven och trivs bra. Jag kommer visa mycket respekt mot alla staffs ifall man har gjort fel eller när dom pratar med mig. Jag spelar inte för pengar eller makt utan bara för att ha kul och skapa bra roleplay scenarion. Jag kommer bidra mycket och underlätta jobbet för alla.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag spelar inte på andra servar och för min kusin sa detta var en av de bästa servarna han har kört så ja tänkte att jag kunde spela med honom. vill träffa nya vänner att spela med och vissa jobb behöver mer anställa som tex sjukvårdare. Jag spelar inte på en annan server och vill bli whitelistad på denna mest för att min kusin har snackat så mycket om denna servern så vill verkligen vara med att spela med honom och som sagt träffa nya vänner. Jag är oxå mycket aktiv eftersom ja har tråkigt så ja spelar fivem.

Hur många timmar har du på FiveM? 101

Hur hittade du Multistaden? Min kusin tipsade de.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? inte för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka