Accepterad Loading | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Loading

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199182714280/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mattias

Vad är ditt discord namn? Loading1#0527

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 1995

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jamie KK och han är 23 år gammal. När Jamie var liten levde han i Amerika med sina föräldrar. Jamie hade inga kusiner. Men han hade ganska många vänner. På en liten ålder märkte Jamie föräldrar att han var intresserad på att fixa bilar. Han brukade försöka fixa hans pappas bil men på slutet gick bilen mer sönder. Desto äldre Jamie blev desto mer intresserad blev han av bilar, han försökte fixa hans pappas bil. Efter flera misslyckade försök, så klarade Jamie att fixa hans pappas bil. Pappan blev glad men han brydde sig inte mycket för han hade flera bilar. Han lät Jamie göra experimenten på bilen. Jamie lärde mycke av sig själv och var jättestolt över sig själv. När han blev runt 19 år gammal bestämde han sig för att jobba för Falck.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tycker att unive är en bra och utvecklad server som har bra RP och skulle vilja höja och bli högre och det kommer utveckla min och både andras RP

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Trevliga mäniskor och väldigt fin stad och bra staffs och bra RP nivå

Hur hittade du Unive? jag hittade den här servern av en vän

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att hela tiden utveckla och ha så roligt som inom rp genom att kunna hjälpa mig själv och de andra spelarna genom att ha så hög ep nivå. Och höja gemenskapen på servern jag spelar på. Och skaffa de mest intressanta och spännande historierna med massa roliga och ledsna scinarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att höja min RP nivå so mkt jag bara kan och inte ha något mål om jag har ett mål då kommer jag ge upp när jag har nåt mitt mål som om jag inte har mål då kan jag bli bättre på RP så mkt jag

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, om jag skulle köra på en annan server då är det en rsm server där jag kan testa olika bilar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka