Nekad Lloyd23 | Medlem ansökning [Mrking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lloyd23

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? enhalsningfranphilip

Vad är ditt födelsedatum? 3 December 1999

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jack Olofsson 27

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Vänlig, fredfull och äventyrsfull

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är 27 år gammal och ca 173cm lång, han är norrländsk och bor i norra delarna, mest ute i skogen där han jagar skatter och jagar. Hans mål med livet är att få en stor truck och ett fint jaktbyte. Han är inte kriminell och alltid vänlig. Men han kan bli lite våldsam när han dryckit och han är i stan för att jobba.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Är inte som de flesta när det kommer till RP. Brukar oftast RPa en redneck/skogsmänniska. Så jag kommer mest hålla till i norra delarna av kartan och bidra med en karaktär som finns där uppe, en som alltid kan hjälpa till.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska vinna och bryta mot de RP-regler som finns. T.ex att man tacklar någon som har ett vapen mot dig, bara för att det går så ska man inte. Det förstör scenarion också, och man kan omöjligen fortsätta ett scenario om man bara ska försöka ''vinna'' hela tiden.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har blivit varnad någon gång men har inte spelat fivem på ca 3 år så kommer inte ihåg.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ej tillåtet med Voice Changer, RDM - VDM, Powergaming, Metagaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Det behöver jag nog inte göra.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Så nu har jag bytt.

Hej!
Eftersom det inte finns några logs ifrån dej så
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning:
INte svarat i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka