Nekad LLaalll | Ban överklagan [Gunnar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LLaalll

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198967149019/

Ditt Hex-ID: 11000013c03d1db

Vad är din discord tagg? Max11#1567

Vem var det som bannade dig? Akam

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320: Du har blivit avstängd för lallare-Akam-p. Återstår:6 dagar 23 timmar och 59 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde en fel sak men tycker att han framför mig var anledningen till att jag blev bannad. Han sparka på min bil och då trängdes jag i kön till Vianor.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i kö till Vianor och två grabbar satt i bilen framför mig. En av de sparkade på min bil och då trängdes jag i kön och åkte framför dom. Jag sa också att om han sparkar på min bil igen så kommer det att bli konsekvenser.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban. Jag tycker att de som var framför mig skulle bli bannade eftersom at de var de som började och gjorde mig arg.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första var när jag var helt ny i staden. Då började jag helt random att slå en grabb eftersom att jag it förstod vad rp betydde. Andra så sa jag att jag skulle hoppa från en bro och då blev jag bannad för lall och ooc. Tredje så snodde jag en grabbs bil eftersom att han körde över mig och sa massa fula ord till mig som TEX f**t unge

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hyade kuna att strunta i de framför mig eller snackat med tex Vianor personal så att det typ it fick komma in eller nåt istället för att göra de arga istälelt och sedan bli bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer ta spelet seriöst och ta mig ut ifrån bråk och andra situationer för att rpa på en högre nivå.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka