Accepterad LJohnsson | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LJohnsson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198371758860/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leonard

Vad är ditt discord namn? Johnsson#1758

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2000

Berätta om din karaktär. Han är 20 år gammal. Min gubbe är från USA och har bott i sverige sen han va 6 han och hans familj har inte så mycket cash så han måste bli kriminell och tjäna cash på ett olagligt sätt. Han har alltid velat leva ett rikemansliv samtidigt som han ser upp till fel personer som sin pappa som har varit kriminell och som var anledningen till att min karaktär blev gängmedlem. Han har alltid gillat mma och var aktiv och tränade mellan ålderna 7-16 då han blev kriminell. Han åkte in i fängelset när han va 14 och kom ut nu vid 19 år och var tvungen att flytta för att bo med sin bror i denna stad.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag känner att jag har en härlig, rolig och bra personlighet som kommer passa bra på denna server. Jag har spelat på den ett tag nu och känner att jag har börjat få lite kontakter och snackar med några på servern. Jag har spelat på en annan server och jag och mina vänner kom överens bra med adminsen och ägarna av servern och på mindre än en vecka så kände vi så gott som alla på servern för att vi bara chilla och lalla inte och var inte jobbiga utan vi hade bra RP och var chill IRL också. Den största anledning är för att jag ska kunna spela på servern legit och faktiskt kunna göra saker och inte bara lalla runt och inte kunna göra något.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Så att jag kan ha roligt och vara kriminell på servern. Jag vill inte bara åka runt och vara jobbig och inte göra saker utan jag vill jobba lite och ha kul på riktigt. Jag vill ta mitt spelande på servern seriöst. Jag och polarna har letat efter en bra server nu ett bra tag och vi upptäckte denna och tycker den verkar skit bra. Jag har lärt känna flera nya personer och det verkar skit kul att spela på en sån här seriös och rolig server.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den genom några kompisar som spelade på servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli kriminell och känna olagliga pengar samtidigt som jag kan ha roligt med kompisar och köra rundor och ha race o sånt. Jag kommer inte börja på det grövsta direkt utan jag kommer låtsas att det e lite mer verklighet och därmed börja lugnt och sen göra grövre och grövre brott. Alltså börja som springpojke och sälja droger och kanske råna några och försöka jobba mig upp i rankerna och komma så högt upp så möjligt. Jag vill lära mig mer om RP och fiveM samt lära känna nya människor och skapa skit roliga scenarion både kriminella och icke kriminella. Jag vill helt enkelt bli mer insatt på unive och lära känna nya människor och kunna spela på servern legit och inte bara vara en ny vanlig random spelare utan någon som många känner till och som är en all around chill och rolig spelare som både hjälper nya och lär känna de som redan har spelat.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej. har letat efter en bra, seriös och rolig server men inte hitta någon annan än denna
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top