Nekad Lisa Thandal | Medlem ansökning (ReaperNSP)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lisa Thandal

Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Lisa

Vad är ditt discord namn? swagflag1337

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2006

Berätta om din karaktär. Jag heter Lisa Thandal. Jag är född den 11de Maj år 2000. Min farmor är från sydKorea så jag har lite ursprung därifrån men resten av mitt ursprung är Svensk. Så jag är alltså 75% Svensk och 25% Korian.

Jag är 1 meter 6 decimeter och 9 centimeter lång. Har ganska långt hår som är naturligt blont men färgar nästan alltid håret till en stark rosa färg.. Jag är ganska säker på att min ögonfärg är grön med lite blåa toner i sig, men det är ju lite svårt att se sin egna ögonfärg. Min ögonbryn är väll inte dom tjockaste skulle vilja ha tjockare men dom är tillräckligt, min näsa är lite spetsig skulle man kunna säga och mina läppar är hyfsat små.

Jag gillar att klä mig i antingen lätta kläder eller i tighta kläder, detta är för att jag gillar att visa upp mina kurvor.

Jag har haft en ganska tuff uppväxt. Jag var uppväxt i ghettot så att säga. Förorten som jag bodde i var väldigt trång och fullt med höghus och alkoholister, men det var också många skottlossningar och brinnande bilar där. På det var jag också väldigt mobbad i skolan eftersom jag hade och fortfarande har väldigt stor bakdel, men mina bröst började också växa i väldigt tidig ålder vilket innebar i att jag blev extremt mobbad. Folk i skolan brukade alltid kalla mig för “Tuttlisa” eftersom jag var den enda i klassen som hade börjat växa bröst. När jag kom tillbaka till skolan när jag hade fyllt 12 hade jag redan E kupa. Efter höst-terminen var slut började jag skolka extremt mycket och började hänga med fel personer, och många äldre så jag hade väldigt enkelt att få tag på droger.
Endast någon månad innan jag fyllde 12 år så provade jag cannabis för första gången, och jag förälskade mig i det på direkten. Blev kär i smaken men också effekten man fick av det. Jag gillade känslan av att vara jättelätt och det kändes som man inte hade några hinder i livet, men det varade ju bara en stund. Sedan efter effekten hade gått ut så blev man så jävla sötsugen, och för jag rökte på nästan en gång per dag så blev det så att jag åt väldigt mycket onyttigt för att få bort det hära sötsuget, men det hjälper bara i stunden. Efter jag hade tagit cannabis i cirka 2 månader tyckte jag att jag hade blivit för “tjock” så jag gick in i en period där det enda jag fick i mig var vatten,läsk, röken från cannabis, några tuggummin som jag alltid svalt, och ibland behövde jag trycka i mig lite mat. Det var en väldigt ohälsosam period i mitt liv som jag idag ångrar extremt mycket. Ett litet tag efter jag fyllt 13 så tog jag alla pengar jag fick från min födelsedag av familj och släktingar, och det jag hade sparat, och med dom pengarna köpte jag extremt mycket knark och inte bara grönt & brunt men också, LSD, ecstasy, kokain, Tramadol och mer än det, men det var så länge sedan så jag minns inte exakt vad det var jag köpte. Detta beteende gjorde att jag fick extremt mycket frånvaro från skolan och att jag fick väldigt dåliga betyg. Så jag kunde inte komma in på det gymnasiet jag ville, så det blev så att jag skippade gymnasiet helt. Jag gjorde en ansökan till att jobba på McDonalds men jag fick inte jobbet vilket gjorde mig väldigt ledsen. Jag blev väldigt deprimerad efter detta och det hjälpte inte att mina föräldrar slängde ut mig ur lägenheten vi bodde i, så jag fick sova över hos vänner varje dag i cirka 1 månad innan jag hittade en parten. Vi trivdes väldigt bra med varandra. Jag hade jobbat med många olika jobb medans vi var tillsammans, jobbade som bartender på en klubb den mesta tiden vi var tillsammans, men jag jobbade även 2 månader som special agent vilket betalade extremt bra, men förlorade jobbet efter det blev ett random drog koll. Efter det började jag jobba som strippa men inte så mycket för jag ville inte att min kille skulle veta om det. Men efter vi hade varit tillsammans i 5 månader så gick jag och några vänner på fest och blivit väldigt fulla och stoneade, och då hade tydligen jag legat med en annan man och det tog han väldigt dåligt. När jag kom hem dagen efter klockan 7 på kvällen så kom jag hem till att bli misshandlad. Han hade redan packat en väska med alla mina saker. Jag bad på mina knän att jag skulle få sova hos han och han gick med på att jag skulle få sova hos han 1 natt till. Det var säkert en av dom värsta nätterna i mitt liv, blev grovt våldtagen men vågade inte polisanmäla han för att jag var rädd för han. Direkt när jag vaknade plockade jag ihop mina saker, tog hans mjölkpaket i kylen och drog. Jag tog hans mjölkpaket för att jag behövde få i mig någonting sådär på morgonkvisten. Jag hade svårt att hitta någonstans att bo där på 2 veckor, men sedan fick jag ett avtal vilket gav mig tillräckligt med pengar för att jag skulle skaffa en bostad. Sedan dess har hon jobbat extremt mycket för att försöka att betala av alla skulder på miljoner hon hade men har nyligen lyckats betala av alla skulder och har nu bestämt sig för att flytta hit, och hon hoppas att hon kommer trivas här.

Jag skulle gärna jobba inom någon verksamhet där man kan tjäna pengar genom att till exempel visa upp sin kropp, så som på en strippklubb eller bara en normal klubb. Hade inte heller varit fel att jobba i kriminella kretsar om det är det som behövs för att man ska kunna försörja sig. Men hade helst jobbat med något lagligt så som en klubb eller till och med inom polisen, för jag har ganska bra relation med polisen och uppskattar det dom gör, och tycker att jag kan förbättra jobbet.

Jag gillar väldigt mycket att bada och visa upp mina kurvor, men gillar också att hålla på och fixa med bilar och köra olagligt snabbt. Brukar ofta befinna mig antingen på en klubb, på jobbet, eller så är jag uppe vid VineWood-Hills och glider runt i bilar där uppe och röka en gås. Är där uppe ofta för det gör mig lugn och för bort stress från min kropp, vilket jag behöver för om jag inte får det blir mina tics värre och känns inte bra. Skulle gärna vilja skaffa en villa där uppe med en stor pool i VineWood-Hills eller bara en lägenhet, men det viktigaste är att det finns en stor säng.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en väldigt seriös rp spelare med mycket kunskaper inom roll spelande. Min karaktär är en trevlig flicka som nästan alla tycker om.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska spela för att vinna alla scenarion utan spela för att alla ska kunna ha kul och låta andra vinna :)

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Självklart jag har läst reglerna, § 4.3 .h är viktig, iaf för mig, den säger att man inte får begå sexuella trakaserier/övergräpp vilket händer lite då och då tyvärr :(

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jaooo, har kört på unive sen i början av 2021, kört 3-4k timmar på unive, och har nästan 5k+ timmar på fivem över lag :)

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill komma tbx :)

Nekad, vänta 1 vecka efter en unban. Välkommen att ansöka om 1 vecka!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka