Accepterad Lisa Thandal | Chef-jobb ansökan [Sc Styling] T

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lisa Thandal

Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? SC styling

Vad heter du IRL? Lisa

Vad heter du på discord? swagflag1337

Hur gammal är du? 17

Hur länge har du spelat på Unive? 3 år å nån dag, 3-4k timmar :)

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag är just nu biträdande chefen på SC styling och har varit det ett tag (och enligt gamla chefen den bästa biträdande chefen). Jag är den som har hållt SC styling vid liv de senaste månaderna. Det har varit lite problem senaste veckorna på jobbet då jag inte kan göra allt som en chef kan göra, delvis då anställda inte lyssnar på en biträdande chef lika mycket som de gör chefen(speciellt om de är vänner med chefen). Jag kommer att stoppa dessa problem genom att bygga upp en bättre grundstruktur hos SC styling så jag kan lättare hålla koll på de anställda och se till att aktiviteten och seriositet håller standarden den ska. :)

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på SC styling som biträdande chef ett tag nu, jag har basicly varit chef där sen jag började då chefen varit väldigt inaktiv och låtit mej ta hand om allt på jobbet. Jag är i nuläget den som kan mest om SC styling och skulle därför va den bästa som chef då jag redan kan allt som behövs!

Hur ofta kommer du vara inne? senaste 2 veckorna har jag 126.3 timmar på FiveM, så ungefär så mkt :)

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, jag skulle fortsätta spela på servern om jag inte blev chef, enda skillnaden från nu är att jag möjligtvis skulle skaffa att nytt jobb.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Den enda FiveM servern jag kör på för tillfället är Unive :)

Har du läst våra Regler? Ja, jag har läst era regler!

(Blev bädd av mrvanix7 att skicka in ansökan igen då de gått mer än 2 dygn för säkerhetsskull då ingen har tagit dem muntliga intervjuerna)
:)

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka