Nekad Lisa Thandal | Ansökan till Servervakt [Valentino1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lisa Thandal

Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Lisa

Vad heter du på discord? swagflag1337

Vad är ditt Hex:ID 110000101ad5247

Ange ditt födelsedatum 12 April 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går i skolan och jobbar, men har ganska mycket fritid och lägger större delar av den på spelande, framförallt rollspelande på Unive RP

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen i april i år :)

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1110545378153087098/1290691235899506719/image.png?ex=66fd6162&is=66fc0fe2&hm=065bc01be177e8853bd130559a141d5883ac95658325bc56324f012f103f1dae&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är som en vanlig spelare på servern. Den har i uppdrag att underlätta för staffs genom att sv banna folk som bryter mot regler för att sedan bifoga bevisning till SV ansvariga som tar beslut om det ska vara en längre ban eller inte. Samt de kan dva bilar som som står övergivna på gatan för att hjälpa serverns prestanda :)

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag kör mycket på servern och som polis + kvinna är det ofta jag stöter på regelbrytare som förstör rp:n så vill hjälpa till så att alla trivs bättre på servern :)

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är att du använder din "makt" på ett sätt som den inte ska användas. Till exempel att man banar någon då man inte gillar personen, om servervakter fortfarande har tillgång till /revive kan det även vara att man använder det i scenarion.

Nekad.

Anledning: Utveckla dina svar.

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka