Nekad Lionello | Whitelist ansökning [Jonathan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lionello

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198181475653

Vad är ditt namn i verkligheten? Ismail

Vad är ditt discord namn? Lionello#9101

Vad är ditt födelsedatum? 20 maj 1999

Berätta om din karaktär. Jag är en individ som har upplevt mycket i livet och vet hur livet som ungdom ser ut. Jag är 21 år gammal fyller snart 22.
Jag har upplevt det kriminella livet i mina områden i mina yngre dagar samt varit med, jag vet hur allting är och ser ut och hur allting snurrar runt i en cirkel. Detta är anledningen varför jag söker in för att kunna få RP'n att vara så verklig som möjligt och inte bara att man springer och skjuter vem som helst.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag har upplevt mycket i livet och anser att jag har en ålder som är äldre än många andra som inte riktigt förstår hur kriminaliteten ser ut idag i verkliga livet.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag är inne på denna servern dag och kväll och detta är nästan det enda jag spelar i dagsläget just på denna server.

Hur hittade du Multistaden? Genom en vän.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att få de "kriminella" att vara så verkliga som möjligt. I dagsläget har jag märkt att många yngre åriga är ledare för gäng vilket jag inte har förstått vitsen med, eftersom de inte upplevt någonting i livet och utgår i stort sett ifrån filmer. Men en film är inte verklighet :) Jag tror att denna rollen skulle passa mig och mitt kompisgäng suveränt!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka